Thursday 12 January 2012

Ainan Arif :)

Birthday Gemok :) # Kat perak kayy
ILY ainan

Assalammualaikom , Hye . 
This Story is about , Muhammad Ainan Arif . His My beloved brother .
Susah senang aku aku dengan dea jaa . Anyway , dea dah ada GF . Tdak can la nk ngorat dea kan ?
Tngk gamaq tuh sumaa , most amik kat perak tmpat dea study dulu . KPTM perak .
Dea amek kos Management In Multimedia ( btoi dak ejaan aku ? )

Dea tak hensem , but senang kata COMEY . Kau ada ?
Dea laki yg tak baran , not at all . Pandai amek hati .
Setiap kali aku nk date , dengan dea la aku merancang . Baik kan dea ?

Seriously , aku tak ley hidop without Gemok Comey aku niee .
Every nite aku tdoq ngn dea . But mlm nie and Forever dah tak boleh tdoq ngn dea . 
Parents tak bagi . Adoii , Sedeyh2 . # BT TEROK .
K Muhammad Ainan Arif . Iloveyousomuch Gemokk ! 
kbhoii :**

Lot of  Love
Ainnazifa .

No comments:

Post a Comment